Fröschli gompt om d'Wält - Das Maskottchen der Sekundarschule auf der Reise durchs Schuljahr 2018/19

Ein gelungener Vormittag mit 34 interessierten, offenen und aufgestellten PS 6 Schülerinnen und Schüler. Nebst dem Besuch dreier Unterrichtslektionen half ein Rundgang durch die Schulgebäude zur Orientierung und zum Kennenlernen der Räumlichkeiten.

S Fröschli meint: "E schöne ufgstelte Huufe, die 6. Klässler! Het Spass gmacht mit ehne. Hoffentlech chöme au zu üs nögscht Summer!"

Die 1. und 3. Sekundarklassen kamen in den Genuss von Verkehrsunterricht, erstmals unterrichtet von Stefan Wicki. Mit vielen praktischen Beispielen unterstrich Stefan Wicki die wichtigen Ausführungen zu den Themen Verkehrssicherheit, Sicher chatten (1. Sek) und Unfallursachen, -folgen und Unfallverhütung, Fahrfähigkeit und Mitfahren/Abgrenzen (3. Sek).

Schliesslich durfte unser Fröschli mit aufs Bild und meinte:

"Idrücklech, ned nume d Usfüehrige, ou d

Person!" :-)

Hoch über den Dächern von Luzern mit grandioser Aussicht und bei klirrender Kälte auf der Dachterrasse von Manor verbrachte das Team Sek einen gelungenen Fondueplausch!

S Fröschli meint: "Auso bi dene Temperature wär ech nur is Fondue ghockt. Aber das hani ja ned chönne, süsch hätt no öpper gmeint, ech sig e Härdöpfu!"

Informationsveranstaltung Übertritt PS-Sek

S Fröschli meint: "Huu, bini froh, muesi nümm entscheide. Schono en Useforderig! Derfür gits ja es nöis Fach Medien und Informatik!"

Elternanlass der Bildungskommision zum Thema "Umgang mit digitalen Medien".

S Fröschli meint: "Aso mech esch das ou agange, i bi ja ou im Internet ds finde, sofern me mi ned vergisst...!"

Besuch der Swissdidac in Bern (Team Sek)

S'Fröschli meint: "Ungloublech, wasme da aues gseh und erläbt het. Bi sogar ufem Eiffuturm gsi, wo vomne 3D-Drucker esch härgstellt worde... - i chume uf jede Fall wieder mal mit!"

Elternabend 1. Sekundarklassen

Auch da war das Fröschli mit dabei und meint:

"Das si aber chli grossi Chind gsi. .. Aues uf Hochdütsch u de ersch no kes Föteli, wüuu aui so pflichtbewusst ihres Handy hei daheime gla!

Dr schuelleiter het no öpis vergässe, aber er het mi ja ned gfragt...

Am 26. November findet d Eltereverastaltig vo der Bildigskommission statt. Det daf ech ou debi

si, auso sofort amälde!"

Herbstwanderung Sekundarschule

S'Fröschli meint: "Esch zwar bitzli äng gsi i däm schöne Rucksack, aber so wit gwanderet bini no nie - cheibe schön i dere Gmeind Mänznou unterwägs dsi!"

Am vergangen Wochenende war unser Sek-Fröschli in Basel im Kunstmuseum unterwegs mit Irène Krummenacher.

S Fröschli meint: " Ou Kunst interessiert mi dänk!"

Schuleröffnungsfeier in der KIrche.

S Fröschli meint: "Läck, dä Schuelleiter macht ou es Gsicht!" :-)

Kennenlern-Parcours der beiden neuen SekschülerInnen im Gasmeshus Wald mit anschliessendem Picknick.

S Fröschli meint: "Schad, hemmer ned chönne Füür mache une saftegi Cervelat brötle!"